26 juni 2012

Present och Bilbingo


I mitt köksfönster just nu.

Igår tog jag med min väninna A-C på bilbingo.
Finns det något somrigare? Skulle aldrig gå på bingo vintertid, men just bilbingo är det ju något speciellt med!
Nä, vi vann inget. Men det är inte det viktigaste, utan bara känslan av sommar som bilbingo ger.
Halva nöjet är att prova biltutan, kolla in andra bingospelare, gnälla om att man alltid köper fel brickor och ha förhoppningen om att på NÄSTA bricka, då vinner vi:)

Den fina radion från Claes Ohlsson, som står i mitt köksfönster just nu, har Ylva Skarp designat, och det är Limited Edition.
Nu hade jag turen att få den i present av A-C, som en försenad födelsedagspresent!

Tack gumsan!

Over and out

3 kommentarer:

Mamma sa...

Ja va mysigt med bilbingo! Jag vill också!
Och vilken fin radio!
Kramar

HOUSE of ADELA sa...

Så mysigt med bilbingo!=)
Härligt att se dig tillbaka i bloggvärlden;) Du var så saknad!

Kramar
Adela

Anonym sa...

Sån radio vill jag också ha! Må gott Svägersk