24 juni 2012

Bild: IKEA

I Sommar åker vi till Göteborg. Två veckor blir det.
Dels ska vi till Lerum/Stenkullen där svägerskan och kusinerna bor. Dels till Kungsbacka där svärmor bor.
Det är 3 år sedan vi var ner sist, så det är verkligen på tiden.

Andra veckan ska vi bo på hotell. Tobias ska spela Gothia cup. Om han nu har repat sig efter en skada...vi håller tummarna!

Hur som helst, måste jag till IKEA! Vi har ju 18 mil till vårt närmaste, och när jag ändå är i krokarna av det IKEA som ligger mellan Göteborg och Kungsbacka, så måste jag givetvis in en sväng!
De här påslakanen står på önskelistan.
Emmie Land. Älskar det Toile-de-jeux inspirerade trycket.

Over and out

6 kommentarer:

Hanna sa...

Jag bor inte så jätte långt från det IKEAat och skall faktiskt dit en runda udag tillsammans med bästa väninnan.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Vi räknar dagarna och det ska bli så otroligt trevligt och roligt att få ses igen :) Svägersk

Anonym sa...

Ni är så välkommen!!! Kram!

Svärmor!

Två systrar sa...

Jag kunde heller inte motstå de fina påslakanen :-) OCH priset är bara så bra!!! Kram C

Gunnar sa...

Det låter härligt. Gothia cup är en fantastisk ungdomstävling tycker jag.

Mamma sa...

Hoppas Tobias skada är läkt så han kan spela Gothia Cup!
Och jag hoppas att jag kan komma till Göteborg och vara tillsammans med er några dagar.
Kramar till er alla